Ключові проблеми

Попри значний потенціал, використання штучного інтелекту має свої обмеження. Він найкраще працює тоді, коли є величезний обсяг прикладів. Однак у такій ризиковій галузі, як освіта, де вчитель не може дозволити собі значно помилятися, може бути важко отримати багато прикладів того, як робити не слід. Штучний інтелект також повинен використовувати тільки правильні дані, щоб дійти правильних висновків.

Штучний інтелект і майбутнє охорони здоров'я у світі | Медичний часопис

Якщо раптом до загального обсягу даних потрапить неточна інформація, то й результати вийдуть хибними. Фактично, немає такого поняття, як неупереджена інформація. А деякі алгоритми можуть зробити її ще суб’єктивнішою. Також технології викликають побоювання щодо захисту персональних даних. Варто дбати не лише про якість і точність інформації, а й про її відповідальне використання. Освітнім установам слід замислитися над тим, яких заходів вони можуть вжити для забезпечення захисту особистих даних учнів.

Ризики та можливості AI повинні бути повсюдно визнані в якості пріоритету -  Everest

До того ж деякі адаптивні навчальні додатки використовують не справжню технологію машинного навчання як таку, а систему, яка просто обирає з кількох заздалегідь заготовлених сценаріїв поведінки. Тому освітянам варто уважніше перевіряти компанії, які заявляють, що використовують штучний інтелект у своїй продукції. І пам’ятайте: якщо максимум, що пропонована вам програма може робити, — це радити перечитати сьомий розділ підручника, тоді це не допоможе вам у навчанні. Але якщо програмне забезпечення одразу генерує новий контент залежно від взаємодії учнів з програмою, тоді це шлях до революційних змін.

https://youtu.be/wjL_TDfhhHA


Фотоальбом: https://photos.google.com/album/AF1QipPVPBcT15PHsjjpvZOy_2fziWUKJQYu9A2bSKww

Опитування: https://docs.google.com/forms/d/1svWfH-bq86rXvkAwZ2kqiCC3N7EhBMjCj9ltSZxIoOU/edit



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу